Per què no m’agrada GoDaddy

GoDaddy és l’empresa registradora de dominis d’internet més gran i la que més dominis a registrat pels seus clients. Va ser fundada i està dirigida per Bob Parsons. És díficil no trobar-te el seu nom o la seva foto navegant per la seva web o en els nombrosos emails publicitaris que envien. En general, no m’agraden les campanyes comercials massives i insistents que amb l’excusa d’una nova oferta o amb les disculpes per unes suposades incidències tècniques (és el cas de vistaprint.es) envien emails cada 2
o 3 dies.

Tampoc m’agraden en general les empreses que es publiciten per a més glòria del seu creador, com si fós un heroi grec enviat des de l’Olimp per solucionar les nostres necessitats. D’aquí es deriva que a priori, no m’agradi que el nom del fundador sigui el nom de la marca.

Tampoc m’agrada la imatge que dona Parsons de sí mateix: un tipus engreït, satisfet de sí mateix, rodejat de noietes en bikini o cuiro negre, fent l’intent de treure’s uns quant anys de sobre vestint d’una manera desinvolta amb arrecadeta inclosa.

Tampoc m’agrada la manera de mostra a la dona, purament com a cos. Inclús anuncien les noves noies contractades com si fóssin fitxatges d’un club de futbol.

Tampoc m’agrada el nom. ‘Daddy’ és en anglès un home ric ja entrat en l’edat madura que té una amant més jove que ell i que mima gastant-se els diners en ella. Això em va pensar en la cançó de Marilyn Monroe, “Every Baby Needs a Da-Da-Daddy”, que és la millor descrtipció del que per mi és Bob Parsons. I diu així:

[…] Rich or poor, I don’t care who.
If he hasn’t got a million then a half will do.
Every baby needs a da-da-daddy.Could my da-daddy be you?
Every baby needs a da-da-daddy with silver in his hair.
Every baby needs a da-da-daddy who has some gold to spare. […]