La asincronia dels emails

Aquest cap d’any el celebrem a El Cairo.
Trànquil.la…. El que passa és que els &#¿?¡!#$ de Atrapalo, han deixat perdre la reserva que tenia jo amb Alitalia. Els hi vaig enviar fotocopia de DNI; VISA i autorització signada però com que no treballen el cap de setmana, donc s avui s’han trobat que Alitalia havia cancel.lat la reserva.

Si hagués anat a l’oficina de viatges, potser sí que hagués fet cues, potser sí que no hagués pogut comparar preus amb altres agències, m’hagués hagut de desplaçar i les comissions haguéssin sigut més altes, però almenys hagués tingut la seguretat de sortir amb el bitllet confirmat.

És la avantatge que té la comunicació síncrona (parlar amb la persona al davant), que tens resposta a l’acte, positiva o negativa. El que té bo la comunicació asíncrona (els emails per exemple) tens el missatge immediatament però pots respondre més tard.

En el meu cas actual però, això ha sigut la causa de perdre una reserva de vol.

Sortosament, hi ha altres vols 😉 però he de tornar a començar la compra….